onsdag 7. august 2013

Jeg er definetivt en stuepike

Da var ferien over for denne gang, for vår del. Vi har reist omkring i landet vårt og bare koset oss. Nå er hverdagen sånn smått begynt å komme igang igjen, med barnehage og jobb, bare skolegutten som kan kose seg med ett par uker igjen ennå.

Jeg har brukt fridagen min på kjøkkenet, nei jeg har ikke bakt, heller ikke laget annen mat, men maler og maler. Det blir hvitt, hvitt, hvitt! Og du kan tro det er deilig! Jeg er nok over gjennomsnittet allergisk for gulnet furu, får utslett bare av tanken, så jeg kjenner humøet stige i takt med at kjøkkenet blir hvitere.

Nå tar jeg meg en velfortjent pust i bakken med en deilig kopp cafelatte. Mmm! Høsten nærmer seg og kveldene blir lengre. Elsker å krype opp i sofakroken med et deilig ullpledd og strikking på pinnene. Min favoritt årstid er straks over, men nyter alikevel høsten som kommer sigende over oss.

Med disse bildene fra stua vår slenger jeg meg med i NIBs augustutfordring "stuepike", for det er jeg virkelig. For øyeblikket flyter det på kjøkkenet, malingsutstyr, kopper og kar som måtte ut av hyller som skulle males.. Men så lenge stua er ryddig, er jeg lykkelig

(Bildene ble tatt i en fei med Iphone, så desverre er kvaliteten deretter. )

2 kommentarer:

Yvonne sa...

Herlig stue du har!

Unknown sa...

Jeg er aldeles imponert over bloggen din. Besøk gjerne bloggen = ) =) Jeg skriver litt om tapeter Dessverre er ikke nettsiden så god som din :/