torsdag 7. mars 2013

We ♥ Pompdelux

I går var jeg på Pomp-party og som alltid er det MYE lekkert å finne! Som jeg har sagt før, så elsker jeg Pompdelux fordi det er så lett å kombinere tøyet derfra. Alt passer sammen og kan kombineres på tusen forskjellige måter. De har også en begrenset anntall av hvert plagg, enkelte ting er allerede utsolgt(!!) dermed er dette tøy ikke ALLE har.

Topp - Pompdelux  Leggings - Kappahl (skarpere farge i virkeligheten)

Det er mest til småjentene synes jeg, men heldigvis er ikke Nora særlig stor for alderen, så hun kan bruke småbarn ennå, men vi snuser litt bortpå storbarn også. De nydelige fargene de har funnet frem til vårkolleksjonen er helt etter min smak. Både den skarpe gule, den dempede mintfargen og den lyse, sarte rosafargen blir superlekkre til gylden sommerhud.

Buksedress - Pompdelux

Buksedressen blir en favoritt, i lett og myk bomull, blir denne deilig å ha på kveldene, når vi reiser sydover i vår. (Og fin hele sommeren her i kalde nord..) Nydelig med offwhite genser eller cardigan til.

Skjerf, skimmer-topp og bukse - Pompdelux

Buksen her er typisk Pomp, ballong bukse, som er fin å tøye litt opp og bruke som kortbukse på varmere dager. Skjerfet er i samme mønster og passer selvsagt perfekt til toppen og buksen, men også kjempe fint til dongri.
Cardigan m. gulltrykk på ryggen og glitterstrømpebukser - Pompdelux

Cardiganen med trykk på ryggen har mormor bestilt til Nora, den er bare supersøt og i den sarteste rosafarge, som er råfint til Noras lyse lokker og gyldne hud. (Hun blir brun bare hun tenker på sol, ikke som mamman altså..!)

Jammen ble det ikke et par plagg til storebror også, de har mest til jenter, men Henrik finner alltid ett og annet som han synes er kult.

Skjorte, shorts og hettegenser - Pompdelux

 Mormor har bestilt shorts og skjorte, mens jeg har bestilt kul hettegenser, som blir kjekk nå fremover. Fin under dunvesten fra høstkolleksjonen, satser jeg på.

I dag åpnet også webshopen deres, så nå er det bare å kaste seg over tastene og trykke hjem godbitene fra denne finfine kolleksjonen. Det vanskeligste er å begrense seg, da alt er så lekkert, men etter å ha redigert litt i bestillingen min i dag, dagen derpå, er jeg nok så fornøyd med tøyet som snart er på vei hit. Ble utrolig nok ingen kjole på minsta denne gangen, men etter å ha hatt en ryddesjau i klesskapet hennes, fant vi frem flere lekkre kjoler som har ligget på vent fra i fjor. Og de passer perfekt med flere av årets farger ser jeg. Gleder oss!! ♥

Ingen kommentarer: