søndag 16. januar 2011

Vårens nyheter fra Greengate ♥


 -Wendy White, Spot Pale Blue, Tekstiler i: Asta Pink, Fay Pink, Kristine Pink og Kristine Pale Blue-

Dette bildet treffer meg MIDT i hjertet! Jeg bare ELSKER denne fargesammensetningen, med rosa og lys blå og en liten dæsj gult. Lekkert! Har en hel samling i skapet med lattekopper i diverse design, da jeg liker formen på disse godt. Men denne gangen er det faktisk kruset som treffer hjertet mitt. Liker den formen de har gitt dette kruset,mer som kaffekoppen, i motsettning til den kantete formen de har på de fleste andre krusene.

 -Maggie Yellow, Fay Pink, Star Multi, Maggie Blue-

Og denne serien med melamine er en virkelig favoritt! Jeg har forelsket meg i de lekne mønstrene og fargene, og skulle gjærne hatt en del av dette på hagebordet denne sommeren.

 -Maggie White, Spot Yellow, Spot Red, Star Multi, Victoria Multi-
Stjernemønsteret finnes dessuten i krus også, så denne sommeren kommer det nok både stjerne kopper fat og mugge i hus. Allerhelst skulle jeg hatt de bittesmå lattekoppene i dette mønsteret, men jeg har ikke tidligere funnet noen som tar inn de minste koppene, så jeg aner uråd.. De hadde vært så fine til saft ol til barna. Liker også den prikkete serien i gult, denne fargen ser ut til å komme mer og mer nå, etter å ha vært borte ei stund. Spennende! Jeg hadde ikke sagt "nei takk" til den gule termosen heller..


 -Lattekopper fra venstre; Maggie White, Spot Yellow, Spot Red, Star Multi, Victoria Multi-

Se så vårlig og lekkert!! Tror jeg må moderere meg litt, jeg kjøper alltid 2 av hver kopp i de designene jeg liker, men i denne farten kommer vi til å måtte bygge ut kjøkkenet etterhvert.. Kanskje jeg kunne klare å begrense meg til 1 av hver? I allefall i de litt mer spessielle designene. De prikkete går til alt og er greie å mikse med. Veldig greit med 2 av hver av dem da, men det jeg liker så godt med GG er at de er så fine å mikse flere varianter sammen.

 -Melamine Girl, Melamine Boy, Melamine Molly-

Disse settene er desverre ikke nyheter fra GG, men jeg skulle gjerne sett at de var det.. Jeg ønsker meg nemmelig et slikt sett til minsta. Det til høyre, design MOLLY, er min favoritt, skulle gjerne hatt mye mer i dette designet, men pga jeg oppdaget GG etter dette var utgått, er det litt vanskelig å få tak i. Det er så lekent og gøyalt og helt mine farger. (Tar gjerne i mot tips!)

4 kommentarer:

irina sa...

Tusen takk !! Snille du...har sendt deg mail ...
Irina

irina sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
irina sa...

vet ikke om du har fått de 4 mailene jeg har sendt deg. ??
Har su facebook og chatt....søk meg opp på irina alexandra guzman hjertø....skal gi deg noe !! en pakke !1

Anne Lise sa...

Så fin blogg du har! :)